Помощ – четецът ми се счупи
Причините потребителите да търсят услугите на сервиза ни за поправка са различни, но най-често оплакванията са от бял екран и липса на всякаква функционалност, дори и на бутона за включване и изключване.
Най-често срещаните симптоми за опасност са:
- Kindle отказва да се включи;
- Безжичната връзка не работи;
- Не може да се изтегли електронна книга;
- Файловете се теглят само частично;
- Затруднен трансфер на файлове;
- Лошо звучене на функцията „Текст към говор”;
- Отказ от зареждане с адаптер.
Какво да правим при проблем
Ако четецът ви създава неприятности, свържете се с нас – ние разполагаме с професионално сервизно оборудване, техническа документация и логистична поддръжка за доставка на оригинални резервни части.
При нужда от гаранционен или извънгаранционен ремонт за устройството, просто трябва да го донесете при нас или да го изпратите по куриер. Когато специалистите ни установят причината за дефектиралата машина, те ще ви потърсят за уточняване на ремонтните дейности.
Процесът преминава през последователност от няколко стъпки:
- Сваляне на задния капак;
- Отстраняване на батерията;
- Развиване на всички видими винтове;
- Повдигане на задния панел и премахване;
- Разделяне на шлейфа от дънната платка;
- Внимателно отстраняване на важни компоненти – високоговорител, дънна платка, power бутон, метална рамка, LCD и други;
- Премахване на стария и поставяне на нов дисплей.
Не опитвайте сами, ние ще ви помогнем
Нашите експерти ще извършат ремонта с оригинални части и с гаранция за крайния резултат. Не се колебайте и ни потърсете за консултация и диагностика. Даваме гаранция за всеки ремонт, направен в нашия сервиз. Ще ни откриете на бул. Македония 18 или се свържете с нас по телефона.
Доверете се на експертите – Вашият Mobo.bg.