Ремонт на Samsung Galaxy Tab S 8.4

Samsung Galaxy Tab S 8.4 ремонтСъвременният сервизен център Mobo.bg ще поеме грижата за Вашия таблет Samsung Galaxy Tab S 8.4. Ние оперативно и качествено ще отремонтираме Galaxy Tab S 8.4 и ще предоставим на всички видове работни дейности продължителна гаранция.

Защо да се обърнете именно към нас?

На първо място, ние използваме само оригинални резервни части на Samsung, но ако желаете да „спестите“ и смятате, че е все едно каква част ще се използва – китайска неоригинална или качествена от самата компания-производител – ние няма да можем да Ви помогнем. Алчният плаща два пъти и в случая с поправката на мобилните устройства това правило е неизменно. Ако използваме неоригинални резервни части, ние просто няма да можем да се справим с потока от гаранционни ремонти, тъй като от качеството на тези резервни части, а оттам и по-нататъшната работа на устройството, остава много да се желае.

На второ място, благодарение на многогодишните ни връзки с доставчиците на резервни части винаги поддържаме пълен нашия склад. А в съчетание с професионалната работата на експертите, можем да обявим минимални срокове за работа – в случай на модулни ремонти това отнема не повече от 30-40 минути. На трето място, качеството на услугите и използваните компоненти се потвърждава от продължителната ни гаранция (1 месец).

Списък с извършваните от нас услуги

  • Диагностика;
  • Смяна на стъклото със сензора (сменя се модула);
  • Подмяна на дисплея (сменя се модула);
  • Ремонт на бутона Home / бутоните за регулиране силата на звука / бутона за включване;
  • Ремонт на сим-картата и флаш-конекторите (сим и flesh приемника с шлейфа);
  • Основна камера;
  • Предна камера с шлейфа;
  • Смяна на конектора за зареждане върху шлейфа;
  • Подмяна на wifi-модул, gps-модул;
  • Ремонт на захранващата верига (таблета не се включва);
  • Смяна на батерията;
  • Смяна на софтуера, фърмуера;
  • Възстановяване на таблета, след неуспешен флаш.

Смяна на екранното стъкло на Samsung Galaxy Tab 10.1 Pro

Разбира се, най-проблемният във всички съвременни мобилни джаджи – това е екрана. Въпреки изобилието от технологии за закаляване на стъклото, от повреди при силни падения то не е застраховано. И колкото по-голям е диагонала на екрана, толкова по-вероятно е стъклото да се счупи при падения. Смяната на стъклото на Samsung Galaxy Tab S 8.4 – това е процес, който за професионалиста не е никак сложен и ще отнеме около 30-40 минути от Вашето време. Обръщаме внимание само на това, че в този модел стъклото се сменя заедно с дисплейния модул. Това е конструктивна особеност на Samsung Galaxy Tab S, заложена от производителя.

Със стъклото всичко е ясно: щом се счупи и се появят пукнатини – има нужда от подмяна. В кои случаи може да се наложи смяна или ремонт на екрана на Samsung Galaxy Tab S 8.4? На първо място, ако механично въздействие засегне дисплея и той престане да функционира. Екрана се сменя заедно със стъклото в модула, както описахме по-горе. Понякога, когато самия дисплей не е повреден, но при падането се е повредил неговия шлейф или е дефектирала подсветката на екрана, може да се  направи ремонт. Точната причина за проблемите се открива от наш специалист след извършване на диагностика, която при нас винаги е БЕЗПЛАТНА.

Смяна на конектора за sim-картата, заедно със слота за флаш-картата

Сред доста честите повреди в този модел, а и в подобните му устройства като цяло – това е излизането от строя на flash- и sim-приемниците. Ремонтът на flash-приемника може да се наложи в случай на невнимателно използване (например, неправилно поставяне на картата или при насилствено изтегляне на картата от устройството, което предизвика увреждане на механизма за връщане) или попадане вътре в устройството на вода. Вследствие на това, апарата престава да чете картата и не може да изведе нейното съдържание. Смяната на flash-приемника на Samsung Galaxy Tab S 8.4 за сервизния инженер не е сложна процедура и той ще го направи само за 30-50 минути във Ваше присъствие.

Ако таблетът Ви е спрял да разчита сим-картата и извежда съобщение „Не е поставена SIM“, „Няма мрежа“ и други, е възможно проблемът да е в самия сим-приемник. Ако картата е изправна, което може да се провери.